27 tammikuuta 2013

Viikonlopusta

Tassa meni taas taakin viikonloppu, ihan kivoissa merkeissa. Taalla ei muuten perjantai-ilta eroa mitenkaan vaikka tiistai-illasta nuorten nakokulmasta, kukaan ei kemuta tms. Lauantaina oltiin illalla yhen kaverin luona ja oli tosi kivaa. Olin ainoo tytto joka uskals uimaan EIKA OLLUT EES KYLMAA! Taalla on joku kesa taas, en valita, koko ens viikon ennusteet on tyyliin 10-14 astetta. Plussaa siis!

Tassa on mun yks parhaista Ranska-kavereista, Anais. Olin sen kyydissa olin tanaan. Kaikki kaverit on tyyliin nyt autokoulun siina vaihees et niitten pitaa ajaa jotain pari kolme tuhatta kilsaa vanhempien kaa. Ne saa siis ihan ajaa ajaa autoo mut vanhemman pitaa olla mukana.




Tanaan oon nukkunut enka oo opiskellut huomiseen ranskan harjoitusylppariin. Launtaina jopa tunnin ponnistelin hyvahyva! Salee nukahdan sinne, aamukaheksalta 4h. Kaytiin host sedalla tassa illalla ja kohta syodaan vohveleita. 

Bisous

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Bisous!