06 syyskuuta 2012

Lähtötunnelmat


Päivä ennen SITÄ sujui ihan vauhdilla. Edelleenkään mun käsimatkatavaralaukku ei mahdu kiinni. Se ei tuu mahtumaan joten en edes yritä. Sitä ei sanota missään säännöissä että sen pitäis!

Matkalaukut:
x jätti matkalaukku, paino 23-24kg (oon käyny tänään vaa'alla joku 30 kertaa kun vähentänyt kamaa ja punninnut taas, nyt pitäis olla tarpeeks vähän)
x käsimatkatavaralaukku, iso vaalea matkakassi ja se ei tosiaan mahdu kiinni. Jouduin kilojen takia laittamaan KAIKKI viidet kengät sinne ja painavimmat jalkaan ja osan tuliaisistakin (muitakin ku lasisia). Oho.
x käsilaukku. Eipä oo mun pieni käsilaukku painanu ikinä YLI 8 KG. Sekään ei mahdu kiinni. Oho.
... JA joudun vielä ottamaan mun talvitakin ihan kädessä mukaan koska ylläri, se ei mahtunut enkä viitinyt kotiinkaan jättää koska tykkään siitä. Mulle nauretaan turvatarkastuksessa mutta kerrankos sitä vaihtoon lähdetään!!

Mun ihana ihana ystäväni Tuuli teki tällaset kynnet mukaan matkaan ! Toivon että ne säilyis maanantaihin, että kaikki koulussakin sais ihastella. Kiitos Tuuli <3 ;)



HUOMENNA klo 6:40 suljen kotioven viimeisen kerran ennen ens heinäkuuta.
Kentälle mut heittää iskä ja mukaan tulee yksi rakas ystävä (toinen tulee koneeseen asti...)
ja siellä paikalla on myös mun varavanhemmat ja -isosisko :) Tiedän että monet mahtavat on hengessä mukana, tiedätte kyllä ite joitten kanssa on viime viikkoina itketty ja naurettu ja halittu ja naurettu ja itketty ja haluun vielä sanoo että ootte aina mun mielessä, eikä tää vuosi meitä erota.

Bisous!

1 kommentti:

  1. Ole hyvä vaan rakas, it was my pleasure!! <3 kauhee ikävä tulee sua, nähään 10 kk päästä!!!! <3 oot ihana :)

    VastaaPoista

Bisous!