04 syyskuuta 2012

Sata ja yksi asiaa






Paljon olennaisia juttuja on nyt käsillä: oon pakannut jo melkein kokonaan, meillä kävi tänään mieletön vieras ja muutenkin on jo sellainen olo että valmiina ollaan.

Kotia ja asuinpaikkaa oon kuvaillut, huomio onnistunut sauna-lavastus, enää puuttuu järvi ja lihavat alastomat miehet lauteilta! Huomenna käyn mun parhaan ystävän, myös perjantaista lähtien Ranska-vaihtarin, Sannan kanssa kunnon läksiäisaamupalalla keskustassa ja aion ottaa kuvat vielä Eduskuntatalosta ja Musiikkitalosta ja siitä ympäristöstä :)

Pakkaus edistyy hyvin, on outoo nähdä kaikki omat olennaiset tavarat tolleen yhdessä - näyttää että niitä ois tosi paljon! Alimmassa kuvassa mun pikku apulainen ja tuliaiset/joululahjat :)

Tänään meillä vieraili siis toissavuotinen Ranskassa AFS:n kautta ollut Irinja, jonka kanssa kyllä juttua riitti pari tuntia tosta vaan ihan kaikesta mahdollisesta vaihtoon liittyvästä ja muustakin. Oikeestaan oli ihan hauska, että tää ilta oli vasta näin lähellä lähtöä, koska nyt sain vinkkejä pakkaukseen (ota mukaan kardemummaa jos haluat leipoa korvapuusteja!) ja yleisiin juttuihin niin että muistan kaiken vielä pakatessa ja lähtiessäkin. Se oli myös mun perheelle hyödyllistä kuulla jonkun vuodesta, koska meillä ei kukaan sukulainen tai tuttu oo ollut vaihdossa eli ei sen kautta olla kuultu mitään ja kaikki info on yleensä sille itse vaihtarille ensisijaisesti.

KOLME YÖTÄ OMASSA SÄNGYSSÄ.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Bisous!