05 syyskuuta 2012

"pidä hauskaa mutta älä liian hauskaa"

Päivän saldo: about kymmenet halaukset ja hyvän matkan ja vuoden ja kaiken toivottelut ja mieletön tunne siitä kuinka paljon täällä on ihania ihmisiä joita mun tulee aivan tosi tosi kova ikävä!

Yks viisas, yksi näistä kaikista ihanista ihmisistä, sanoi tällä viikolla että vaikka ikävä tuntuu niin pahalta, se on oikeesti ihana tunne koska sitten on ihmisiä joita rakastaa ja ne on sulle tärkeitä koska sä ikävöit niitä :) En ollu ikinä miettinyt, mutta niin totta.



Hassua on ollut, miten jotkut on antanu jotain läksiäislahjoja, mulla ei tullu mieleenkään että semmoisiakin vois olla tulossa :D ! Yks ystäväiseni oli askarrellut Ranskan väreissä avainnauha/kaulakorun - mahtava ajatus ja kaks käyttötarkoitusta! Se on tälläkin hetkellä kaulassa :) <3 ja sain myös tollasen kauniin rannekorun, ideana oli se että lahjan antajia oli neljä ja mä olin viides sydän! söpöä!!


Käytiin tänään mun parhaan ystävän Sannan kanssa viimeistä kertaa Helsingissä vähään aikaan. Nautittiin juhla-aamiainen ja otettiin aurinkoisesta pääkaupungista kivoja kuvia :) 

Tänään selvisi taas monta juttua vaihtovuoteen liittyen - juttelin mun host-siskon kanssa webissä ja se kertoi että mä meenkin lukion tokalle, en ykköselle sen kanssa niin ku luulin. Toisaalta on ehkä hyvä että me ei asuta yhdessä JA olla samalla luokalla. Huippua on sekin, että oon sunnuntaina Poitiersin rautatieasemalla jo klo 11:46, olin ihan varma että menee iltaan ja heti seuraavana aamuna kouluun. Host-äidiltä tuli äskön sähköpostia just yleistä hehkutusta (sujuu multakin) - toivoo että oon onnellinen niiden kanssa ja neljän päivän päästä alkaa hauskuus! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Bisous!